B1A4

---비원에이포---


5 Princes Boys


Jinyoung|CNU|BARO|Sandeul|Gongchan

31 Jul 2012

[TRANS]120731 Cafe Post Sandeul ‘Today is…!!’

오늘은…!!


바나~ 안녕하세요 !!ㅎㅎ

산들이에요~
혹시…오늘이 무슨 날인지 아세요~??ㅎㅎ
읭?? 몰라용?? ㅠㅠ
우리~ 바나를 바나라고 부른지 딱 !! 1주년 되는 날이잖아요 !! ㅎㅎ
몰랐죠?? 짜쟌~ 서프라이즈~!! 헤헤
흠.. 물론 아시는 분들도 있었겠죠 !! 이런 센스쟁이들~
저는 !! 우리 바나들과 함께 했고 또 바나를 바나라고 부를 수 있었던 1년이 너~무 행복했어요 !! ㅎㅎ
앞으로도 우리 함께 행복한 시간들만 많이많이 만들어가요~ ♥
오늘은 유난히 밝은 달이 우리 기념일을 축복해주네요 ~ ㅎㅎ
사랑해 바나들~♥ 너희들 참 좋아~♥
-
Today is…!!


BANAs~ Hello!!ㅎㅎ

I’m Sandeul~
Any chance… You guys know what day is it today~??ㅎㅎ
Ing?? You don’t know?? ㅠㅠ
It’s been exactly!! One year since we~ have calling you BANAs as BANAs!!ㅎㅎ
Bet you didn’t know right?? Tadah~ Surprise~!! Hehe
Hmm.. Of course there are people who would know!! You sensible people~
In the past year that I have been able to be with our BANAs, and to be able to call BANAs as BANAs, I’ve so~ happy!!ㅎㅎ
Let’s continue to spend lots and lots of happy times together in future~ ♥
The exceptionally bright moon is congratulating us on our anniversary~ ㅎㅎ
I love you, BANAs~♥ You all are awesome~♥

_________________________________

source : B1A4 Daum Cafe Official
EngTrans by 
skipfire @ FLIGHTB1A4
Shared
: daisytami BanaIndonesia

Take Out with Full Credits !


Tidak ada komentar: